• warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'acquia_marina_username' not found or invalid function name in /home/zedinuas/public_html/includes/theme.inc on line 669.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'acquia_marina_username' not found or invalid function name in /home/zedinuas/public_html/includes/theme.inc on line 669.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'acquia_marina_username' not found or invalid function name in /home/zedinuas/public_html/includes/theme.inc on line 669.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'acquia_marina_username' not found or invalid function name in /home/zedinuas/public_html/includes/theme.inc on line 669.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'acquia_marina_username' not found or invalid function name in /home/zedinuas/public_html/includes/theme.inc on line 669.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'acquia_marina_username' not found or invalid function name in /home/zedinuas/public_html/includes/theme.inc on line 669.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'acquia_marina_username' not found or invalid function name in /home/zedinuas/public_html/includes/theme.inc on line 669.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'acquia_marina_username' not found or invalid function name in /home/zedinuas/public_html/includes/theme.inc on line 669.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'acquia_marina_username' not found or invalid function name in /home/zedinuas/public_html/includes/theme.inc on line 669.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'acquia_marina_username' not found or invalid function name in /home/zedinuas/public_html/includes/theme.inc on line 669.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'acquia_marina_username' not found or invalid function name in /home/zedinuas/public_html/includes/theme.inc on line 669.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'acquia_marina_username' not found or invalid function name in /home/zedinuas/public_html/includes/theme.inc on line 669.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'acquia_marina_username' not found or invalid function name in /home/zedinuas/public_html/includes/theme.inc on line 669.
  • warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'acquia_marina_username' not found or invalid function name in /home/zedinuas/public_html/includes/theme.inc on line 669.

Зустрічний позов до позову ПО"Харцизьетепломережа"

Страница для печатиПослать другу

До Харцизького міського суду
86700, м. Харцизьк, пр.. Коні, 2
Позивач 1(Відповідач 1 за первісним позовом):
Денис Петрович
86793, м. Іловайськ
Представник Позивача 1:
Анастасія Олександрівна
86793, м. Іловайськ
Позивач 2(Відповідач 2 за первісним позовом):
Анастасія Олександрівна
86793, м. Іловайськ
Відповідач (Позивач за первісним позовом):
ОКП «Донецьктеплокомуненерго»
83086, м. Донецьк, вул. Донецька,38
ВО «Харцизьктепломережа»
86700, м. Харцизьк, вул.. Вокзальна, 59

ЗУСТРІЧНИЙ ПОЗОВ

Про усунення порушень прав споживача послуг з централізованого опалення та відшкодування моральної шкоди
(до позову ОКП «Донецьктеплокомуненерго» ВО «Харцизьктепломережа»
 «Про стягнення заборгованості»)

1.    ОКП «Донецьктеплокомуненерго» ВО «Харцизьктепломережа» звернулася з позовом до суду «Про стягнення заборгованості».
Згідно з положеннями ст. 123 Цивільно-процесуального кодексу України (далі – ЦПК України) відповідач має право до або під час попереднього судового засідання пред’явити зустрічний позов, який приймається до спільного розгляду з первісним позовом, якщо обидва позови взаємопов’язані і спільний їх розгляд є доцільним, зокрема, якщо вони виникають одних правовідносин, або коли вимоги за позовами можуть зараховуватися, або коли задоволення зустрічного позову може виключити повністю або частково задоволення первісного позову. У даному випадку мають місце усі зазначені обставини.
2.    В своїй позовній заяві ОКП «Донецьктеплокомуненерго» ВО «Харцизьктепломережа» стверджує, що ним надаються послуги з теплопостачання та гарячого водопостачання населенню міста Харцизька. Абоненти, зокрема я та мій чоловік, яким надаються вказані послуги, повинні кожного наступного місяця оплачувати їх.
Згідно ст. 19 Закону України «Про жилого-комунальні послуги»  відносини між споживачем, виконавцями  та виробниками послуг повинні здійснюватись на договірних засадах.
Однак, на сьогоднішній день по відношенню до нас, як до споживачів, відповідач не виконав вимог зазначеного Закону, і також порушив ч.1 ст. 208 Цивільного кодексу України, яка зобов’язує юридичну особу укласти договір з фізичною особою в письмовій формі. В письмовій формі відповідач договору про надання послуг з теплопостачання не укладав.

Статтею 20 Закону України « Про житлово-комунальні послуги» визначені наступні права споживачів:
1)    одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги  згідно  із  законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг;
2)    одержувати    в   установленому   законодавством   порядку необхідну інформацію про перелік  житлово-комунальних  послуг,  їх вартість,   загальну   вартість   місячного   платежу,   структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;
3)    на  відшкодування  збитків,  завданих  його  майну  та/або приміщенню,  шкоди,  заподіяної його життю чи  здоров'ю  внаслідок неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг;
4)    на  усунення протягом строку,  встановленого договором або законодавством, виявлених недоліків у наданні  житлово-комунальних послуг;
5)    на  зменшення  розміру  плати  за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі,  зниження їх  якості  в порядку, визначеному договором або законодавством;
7)    отримувати    від   виконавця   компенсацію   в   розмірі, визначеному  договором,  рішенням  суду  або  законодавством,   за перевищення      нормативних      термінів      на      проведення аварійно-відновлювальних робіт;
8)    на  перевірку  кількості  та  якості   житлово-комунальних послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Ст. 21 зазначеного Закону встановлено обов’язки виконавця:
1)    забезпечувати   своєчасність   та   відповідну   якість житлово-комунальних  послуг  згідно  із  законодавством та умовами договору,  в  тому числі шляхом створення систем управління якістю відповідно  до  національних або міжнародних стандартів;
2)    здійснювати  контроль  за  технічним  станом   інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень;
3)    підготувати  та  укласти  із споживачем договір на надання житлово-комунальних  послуг  з  визначенням  відповідальності   за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором;
4)    надавати  в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних  послуг,  їх  вартість, загальну вартість місячного платежу,  структуру цін/тарифів, норми споживання,  режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості, тощо;
5)    своєчасно  проводити  підготовку  жилого  будинку  і  його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
6)    розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості;
7)    утримувати   в  належному  технічному  стані,  здійснювати технічне  обслуговування  та  ремонт  внутрішньобудинкових  мереж, вживати  заходів  щодо  ліквідації  аварійних  ситуацій,  усунення порушень якості послуг у  терміни,  встановлені  договором  та/або законодавством;
8)    сплачувати    споживачу    компенсацію    за   перевищення встановлених термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт  у розмірі, визначеному договором або законодавством;
9)    вести  облік  вимог  (претензій)  споживачів  у  зв'язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг,  зміною  їх споживчих   властивостей   та   перевищенням  термінів  проведення аварійно-відновлювальних робіт;
10)    своєчасно за власний рахунок проводити роботи з  усунення виявлених неполадок,  пов'язаних з отриманням  житлово-комунальних послуг, що виникли з його вини.

Відповідач не уклав з нами договір про надання послуг з теплопостачання,  жодного разу не надав нам структури цін/тарифів, норми споживання,  режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо, але вимагає сплати за свої послуги.
При цьому в нашій квартирі вже 2 роки в період опалювальних сезонів 2007-2008 р та 2008-2009 років відсутнє опалення ванної кімнати (не функціонує рушникосушильник).
3.    Згідно до п.8 ч.2  Постанови КМУ №630 від 21.07.05 р  централізоване опалення - послуга,  спрямована на задоволення потреб споживача у забезпеченні нормативної температури повітря  у приміщеннях  квартири ,  яка  надається виконавцем    з    використанням    внутрішньобудинкових    систем теплопостачання.
Але зазначена норма  позивачем не виконується, і  температура повітря в неопалювальній ванній кімнаті взимку не підіймається вище 12 градусів, хоча п. 5.23 Державних будівельних норм України  ДБН В.2.2-15-2005  передбачена температура повітря ванної кімнати – не нижче 25 градусів (таблиця 4 ДБН В.2.2-15-2005).
Стосовно причини відсутності опалення у ванній кімнаті, ми зверталися до КП «ЖЕП» м. Іловайськ, оскільки саме це підприємство надає послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території, згідно Договору №260 від 25.02.08р.
На наш усний запит інженером КП «ЖЕП» м. Іловайська було повідомлено, що в 2007 році ВО «Харцизьктепломережа» зобов’язало КП «ЖЕП» м. Іловайськ від’єднати стояки обігріву рушникосушильника (зробити видимий розрив) від системи гарячого водопостачання послуга з якого споживачам будинку №** по вулиці ***** у м. Іловйськ не надається,. Наявність цього розриву кожного року фіксується актом, який складає КП «ЖЕП» при обстеженні будинку.
Згідно до п.1 ст.. 1 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» житлово-комунальні послуги    -    результат    господарської діяльності,  спрямованої  на  забезпечення  умов   проживання   та
перебування  осіб  у  жилих  і  нежилих  приміщеннях,  будинках  і спорудах,  комплексах будинків і споруд відповідно до  нормативів, норм, стандартів, порядків і правил.

Так п. 3.17 СНиП 2.04.0591*У  «Отопление, вентиляция и кондиционирование» передбачено, що цитую: «отопления зданий следует  проектировать, обеспечивая равномерное нагревание  воздуха  помещений, гидравлическую  и тепловую  устойчивость, взрывопожаро безопасность и доступность для очистки и ремонта».

Тобто при проектуванні будинку № ** по вул. *********** м. Іловайськ на виконання цієї норми було передбачено встановлення рушникосушильника у ванній кімнаті, який був приєднаний до системи гарячого водопостачання. До 2007 року ця норма виконувалася.

У 2007 році ВО «Харцизьктепломережа» зобов’язало КП «ЖЕП» м. Іловайськ від’єднати стояки обігріву рушникосушильника (зробити видимий розрив) від системи гарячого водопостачання послуга з якого споживачам будинку №***по вулиці ******* у м. Іловайськ не надається (письмовий доказ цього буде нами наданий після отримання відповіді від КП «ЖЕП» Іловайськ).

В результаті цих дій в кв. ** буд.** по вул.. ********** у м. Іловайськ, де ми проживаємо, опалювальні пристрої не забезпечують рівномірного нагріву повітря приміщень, що є порушенням норм СНиП 2.04.0591*У  «Отопление, вентиляция и кондиционирование».
Згідно п.3.56 СНиП 2.04.0591*У  «Отопление, вентиляция и кондиционирование»  цитую: «в ванных и душевых помещениях полотенцесушители,  не  присоединенные к системе горячего водоснабжения, следует  присоединять  к системе отопления».

Згідно до п. 26 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої  води і водовідведення затверджених постановою КМУ від 21 липня 2005 р. N 630   відключення   споживачів   від   мереж   централізованого опалення  та  постачання  гарячої  води  здійснюється у разі, коли технічна  можливість  такого  відключення передбачена затвердженою органом місцевого самоврядування відповідно до Закону України "Про теплопостачання"   схемою  теплопостачання, за умови забезпечення  безперебійної  роботи інженерного обладнання будинку та  вжиття  заходів  щодо  дотримання в суміжних приміщеннях вимог будівельних норм і правил з питань проектування житлових будинків, опалення,  вентиляції,  кондиціонування, будівельної теплотехніки; державних  будівельних  норм з питань складу, порядку розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва, а  також норм проектування реконструкції та капітального ремонту в частині опалення.

Таким чином, відповідач вимагаючи від`єднання стояків обігріву рушникосушильника (зробити видимий розрив) від системи гарячого водопостачання повинен був передбачити їх приєднання до системи опалення, тобто вжити заходів щодо дотримання вимог будівельних норм і правил з питань проектування житлових будинків, опалення,  вентиляції,  кондиціонування, будівельної теплотехніки; державних  будівельних  норм з питань складу, порядку розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва, а  також норм проектування реконструкції та капітального ремонту в частині опалення.

Цих заходів відповідачем не було вжито і в опалювальні періоди 2007-2008 р та 2008-2009 років рушникосушильник ванної кімнати не функціонував, тобто було відсутнє опалення ванної кімнати.

4.    Згідно до ст.4 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» громадяни мають право на: безпечні  для  здоров'я і життя умови побуту.

Тобто, вчиненням дії, яка призвела до погіршення умов нашого побуту, відповідач порушив наші життєві плани та звичайний ритм життя.

Крім того, відповідач не уклав з нами договір на надання послуг з теплопостачання і  тим самим позбавив нас можливості користуватися правами, передбаченими Законом України «Про житлово-комунальні послуги», зокрема правом пред’являти претензії щодо надання неякісних послуг.

При цьому відповідач ще й у судовому порядку вимагає сплати за свої послуги, які ми з чоловіком доречи регулярно сплачуємо.

Через діяльність та бездіяльність відповідача, ми з чоловіком, особи, що не мають юридичної освіти змушені у вільний від інших обов’язків час вивчати законодавство України, що регулює наші з відповідачем правовідносини, втрачати свій вільний час на підготування документів для судового розгляду справи, час, який я, як мати малолітньої дитини (копія свідоцтва про народження дитини додається) могла б провести зі своєю донькою.

Ми заявляємо про свої душевні страждання, яких зазнали  у зв’язку з протиправною поведінкою щодо нас самих, та нашої маленької доньки. Доводити наявність душевних страждань за цих обставин немає потреби, вони очевидні. Уявіть собі переживання вагітної жінки, а після народження дитини – годуючої матері та її чоловіка, які щоранку, щовечора та декілька разів на день заходять до ванної кімнати, температура повітря в якій приблизно 12 градусів.

Згідно ст. 23 ЦК України ми маємо право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення наших прав.

Оскільки законодавством не передбачена і не може бути передбаченою будь-яка формальна методика підрахунку моральної шкоди, при визначенні справедливої компенсації за наші душевні переживання слід вдаватися до оціночних категорій.
У даному випадку ми вважаємо розумною і справедливою оцінкою суми відшкодування за нанесену нам моральну шкоду у розмірі 3000 (три тисячі) гривень, по 1500(одній тисячі п’ятсот)  гривень на користь кожного позивача.
Визначену у позові суму відшкодування моральної шкоди на нашу думку слід вважати розумною і справедливою тому, що менший розмір не може служити достатньою компенсацію немайнових втрат позивачів та був би по суті заохоченням для подальшого продовження відповідачем його протиправної діяльності та бездіяльності, яким слід покласти край справедливим і законним судовим рішенням.

На підставі викладеного вище, керуючись:

1.    Ст.. 123 Цивільно-процесуального кодексу України (щодо права пред’явлення зустрічного позову);
2.    Законом України «Про житлово-комунальні послуги»;
3.    Правилами  надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення затв. постановою КМУ  №630 від 21.07.05 р;
4.    Ст.. 23 Цивільного кодексу України
ПРОШУ:
1.    Прийняти цей  зустрічний позов до спільного розгляду з первісним позовом.
2.    Відкласти розгляд справи до надходження відповіді від КП «ЖЕП» Іловайськ, для пред’явлення належних письмових доказів, що підтверджують дії відповідача згідно п.1 цього позову.
3.    Визнати діяльність та бездіяльність ВО «Харцизьктепломережа» такими, що не відповідають чинному законодавству України.
4.    Зобовязати ВО «Харцизьктепломережа» укласти договір на надання послуг.
5.    Зобовязати ВО «Харцизьктепломережа» виконати необхідну проектну документацію та підключити стояк опалення рушникосушильника ванної кімнати до системи центрального опалення.
6.    Стягнути з ВО «Харцизьктепломережа» суму моральної шкоди у розмірі 3000 (три тисячі) гривень, по 1500 (тисячі п’ятсот) гривень на користь кожного позивача.
7.    Звільнити позивачів *** Анастасію Олександрівну та *** Дениса Петровича  від сплати судових витрат у відповідності до ст. 22 ЗУ «Про захист прав споживачів».
8.    Покласти усі судові витрати на відповідача, у тому числі витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового розгляду справи, звільнивши від них позивачів.
9.    Ухвалити рішення, яким задовольнити вимоги по зустрічному позову у повному обсязі, а вимоги первісного позову відхилити.
Додатки:
1.    Копія зустрічного позову для відповідача
2.    Копія свідоцтва про народження **** Василини Денисівни

27.07.2009 р                 _______________        А. О. ******

Комментарии

Результаты исков

Если сможешь свяжись со мной обязательно или оставь свои координаты.

Последние комментарии

Опрос

Как долго вы судитесь?: