Хранилище информации по судебной практике в области восстановления конституционных прав мам на социальную помощь при рождении ребенка и по уходу за ребенком до достижения ним 3-х лет.

Внимание!!! Для НОВИЧКОВ специальная тема на форуме

Клопотання про строки

Лидуня аватар
Страница для печатиПослать другу

 Ответчик не подал клопотання в суд ПИ о пропущеных сроках обращения в суд, суд ПИ самостоятельно не применял КАС 99,100, апеляционный суд решил что имеет право применить сроки самостоятельно, ВАСУ направило дело на рассмотрение обратно.  Начинать рассмотрение дела заново буду с этого клопотання.

Клопотання

про поновлення строку звернення до адміністративного суду

Оскільки, Вищим Адміністративним Судом України ухвалою від 15 жовтня 2013 року, щодо моєї касаційної скарги у справі за позовом  до управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Соснівської районної  у м. Черкаси ради про визнання дій неправомірними, стягнення допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку було вказано на неповне з*ясування обставин початку перебігу строку звернення до суду, не було досліджено та встановлено поважність причин його пропуску судами першої та апеляційної інстанцій, вважаю за потрібне подати до суду клопотання про поновлення строку звернення до адміністративного суду у зв*язку з виникненням спірних відносин. Дане клопотання прошу  також розглядати як обґрунтування доводів позивача.  Прошу звернути увагу, що на момент мого звернення до суду першої інстанції (позовна заява від 12.02.2009) Кодекс  Адміністративного Судочинства України діяв у редакції від 14.01.2009, підстава 808-17.

Отже,

З 1 серпня 2006 року по 25 травня 2009 року управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Соснівської районної  у м. Черкаси ради (ВІДПОВІДАЧ) мені було призначено допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. Відповідач, в порушення ч.3 ст.6  ЗУ «Про державну допомогу сім*ям з дітьми» та ч.5 п.43 Постанови КМУ № 1751 не проінформував  мене, на основі яких нормативно-правових актів призначений даний вид допомоги, в яких сумах буде виплачуватись та як буде розподілений у часі. На час  призначення допомоги я не могла знати що Відповідач буде в майбутньому порушувати діюче законодавство. Про факт порушення прав мені стало відомо лише після висвітлення зазначених подій у засобах масової інформації.  Виходячи з того, що правовідносини між  Відповідачем та мною - триваючі у часі, і мали закінчитися з настанням трирічного віку моєї дитини,  у відповідності до ч.1 ст.1 ЗУ «Про звернення громадян» та ст.32,33 ЗУ «Про інформацію», я звернулася до Відповідача із заявою про перерахунок саме під час перебігу відносин. Своєю відмовою від 29 січня 2009 року Відповідач поклав початок спірних відносин, та надав мені право на підставі ч.2 ст.55 Конституції України для звернення до суду за захистом моїх прав, чим я скористалася, подавши адміністративний позов 12 лютого 2009 року, що не суперечило ч.2 ст.99 КАС.

Також,

Ч.3,4 ст.99 КАС вказує на можливість використання інших Законів України та встановлення інших строків для звернення  до  адміністративного  суду,  Таким законом є ст. 23 ЗУ «Про державну допомогу сім*ям з дітьми» що передбачає досудове врегулювання спірних відносин, та преамбула ЗУ «Про звернення громадян»  щодо можливості для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.  А, Якщо  законом  встановлена  можливість  досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком,  то обчислення строку звернення до адміністративного суду починається з дня, коли позивач дізнався  про  рішення  суб'єкта  владних  повноважень  за результатами   розгляду   його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб'єкта владних повноважень.

Відповідно до ч.2 ст.З Конституції України, права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави.  Держава відповідає перед  людиною за свою діяльність, забезпечення прав є головним обов'язком держави. Відмова в поновленні строку  звернення до суду, може обмежити гарантовані державою Україна соціальні гарантії матері та малолітньої дитини.

Прошу

вважати обставини доведеними, а причини пропуску мною строку для звернення до суду з адміністративним позовом поважними,  або вважати строк  таким, що не був пропущеним  та  задовольнити клопотання на підставі ч.2 ст.100 КАС України.

 

 

/span

Последние комментарии

Опрос

Как долго вы судитесь?: