Хранилище информации по судебной практике в области восстановления конституционных прав мам на социальную помощь при рождении ребенка и по уходу за ребенком до достижения ним 3-х лет.

Внимание!!! Для НОВИЧКОВ специальная тема на форуме

Претензія

Natalina аватар
Страница для печатиПослать другу

Кому _____________________________

__________________________________

(керівнику організації)

від _______________________________

__________________________________

(ПІБ, адреса, конт. телефон споживача)

 

Претензія

(загальний зразок)1

«____»____________ 200__ р в вашому(ій)  магазині (організації) я придбав (замовив) ____________________________________________________________________________________ .

(найменування товару)

Вартість товару складає _______ грн., що підтверджується копією чека (або іншого розрахункового документу).

На  ______________________ встановлений гарантійний  термін ______ р. (міс.),  що  

(найменування товару)

підтверджується копією гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).

Через ______________ після придбання в _________________ виявились наступні недоліки:

(термін)                                                                 (найменування товару)

  1.  
  2.  

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» прошу Вас усунути зазначені недоліки протягом 14 календарних днів. У разі неможливості якісного усунення недоліку, прошу Вас замінити товар на такий самий належної якості або повернути кошти.

Прошу Вас надати копії документів, що засвідчують якість і походження _______________________________________________________________________________. 2

(найменування товару)

Якщо мої вимоги, передбачені законодавством про захист прав споживачів, не будуть задоволені, я буду змушений(а) звернутися до суду з позовною заявою про відшкодування матеріальних збитків та моральної шкоди.

Про результати розгляду прошу Вас повідомити письмово в строк, встановлений діючим законодавством.

 

Дата                                                                                                  Підпис

 

Додатки:

  1. Копія чека (або іншого розрахункового документу).
  2. Копія гарантійного талону (або іншого документу, що його замінює).

 

Примітки:

1 - Претензія складається в двох примірниках., з яких один реєструється у продавця (виконавця) та залишається у споживача, а другий – залишається у продавця (виконавця). Якщо продавець відмовляється приймати та реєструвати претензію, то даний екземпляр претензії направляється рекомендованим листом з повідомленням за місцем здійснення підприємницької діяльності.

2 - у разі сумніву, щодо якості і походження товару.

Комментарии

Люли аватар

Претнзия

Нет, нет..да таки приходится писать претензии. Спасибо Наташе, что оставила нам образец!Wink

Последние комментарии

Опрос

Как долго вы судитесь?: