Хранилище информации по судебной практике в области восстановления конституционных прав мам на социальную помощь при рождении ребенка и по уходу за ребенком до достижения ним 3-х лет.

Внимание!!! Для НОВИЧКОВ специальная тема на форуме

Положительное решение ПИ по 2240 2008/09 и на будущее

Тане4ка аватар
Страница для печатиПослать другу

 

реестр № 7342447

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/7342447 

Справа № 2-а-935/2009  

ПОСТАНОВА  

ІМЕНЕМ   УКРАЇНИ  

 28 грудня  2009 року  

 Суддя Петрівського райсуду Кіровоградської області Жушман О.М.      розглянувши у порядку письмового провадження в с.м.т.Петрове розглянувши адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до управління праці та соціального захисту населення Петрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області про стягнення заборгованості по щомісячній державній допомозі по догляду за дитиною до трьохрічного віку та зобов’язання вчинити певні дії, -  

  ВСТАНОВИВ:  

      Позивач звернулася з позовом до суду, мотивуючи це тим, що являється матір’ю дитини –  ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1  , і має право щомісячно на допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку у розмірі встановленого законом прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років, згідно із ОСОБА_3 України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми” від 21.11.1992 року, однак відповідач за період з   11 червня 2008 року  по 31 грудня 2009 року   не повністю нараховував позивачці належні кошти, внаслідок чого склалася заборгованість в сумі   9706 гривень, 63 копійки ,  які позивачка просить стягнути з відповідача, а також поновити пропущений строк звернення до суду.  

Свої вимоги позивачка мотивує наступним.  

Що 11 квітня 2008  року  позивачка народила сина  –  ОСОБА_2, що підтверджується свідоцтвом про народження ОСОБА_4 1-ОЛ № 059994,  яке видане 17 квітня 2008  , відділом реєстрації актів  цивільного стану Петрівського районного управління юстиції Кіровоградської області.  

Наказом  керівника КП «Жовтнева районна друкарня»   позивачці надана  відпустка по догляду за дитиною до трьох років з 23 червня 2008 року до 11 квітня 2011 року.  

Згідно з довідкою про отримання допомоги від 07.12.2009 року № 1376 позивачка в 2008 році отримала допомогу по догляду за  дитиною до досягнення нею трирічного віку в УПСЗН Петрівської РДА у розмірі 866,67 гривень, також згідно з довідкою про отримання допомоги від 07.12.2009 року № 1377 позивачка в 2009 отримала допомогу по догляду за  дитиною до досягнення нею трирічного віку в УПСЗН Петрівської РДА у розмірі 1560 гривень  .

 Позивачка не погоджується з розрахунком допомоги, за  2008 та 2009 роки здійсненим відповідачем по справі виходячи з наступного: проаналізувавши положення статті 43  ОСОБА_3 України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням  та похованням » (в редакції до внесення змін законами  N 489-V та N 107 – VI частинами  яких визнано неконституційними), вважає, що у цій статті прямо зазначено, що розмір допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку сплачується  у розмірі не меншому прожиткового мінімуму , встановленого законом.

Згідно з положенням ст. 46 Конституції України : «Громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі тимчасової  втрати працездатності та в інших випадках, передбачених законом . Це право гарантується загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням  за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення»

На виконання обов’язку держави по забезпеченню прав людини, в цілях  створення механізму реалізації конституційного права громадян на соціальний захист , яке відповідно до Конституції України гарантується  загальнообов’язковим державним  соціальним. страхуванням, Верховною Радою України 14.01.1998 року було  прийнято «Основи законодавства України про загальнообов’язкове державне соціальне страхування » № 16/98-ВР. Основи законодавства України загальнообов’язкове державне соціальне страхування відповідно до Конституції України  визначають принципи  та загальні правові, фінансові та організаційні засади загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян в Україні. Законодавство України про загальнообов’язкове державне соціальне страхування складається з цих Основ та  прийнятих відповідно до них законів, інших нормативно-правових актів, що  регулюють відносини у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Відповідно до цих Основ  був прийнятий Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням  та похованням » від  18.01.2001 року № 2240-Ш (в редакції до внесення змін законами N 489-V та N 107 – VI частини яких визнано неконституційними) закон який визначає, що: «Право на допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку має застрахована особа (один із батьків дитини, усиновитель, баба, дід, інший родич або опікун) яка фактично здійснює догляд  за дитиною. Допомога  по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається застрахованим  особам у формі матеріального забезпечення у період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку і частково компенсує втрату заробітної плати у період цієї відпустки.»

Згідно з положенням ст. 43 ОСОБА_3 № 2240-Ш (в редакції до внесення змін законами N 489-V та N 107 – VI частини яких визнано неконституційними ): «Допомога по догляду за дитиною до  досягнення нею трирічного віку надається застрахованій особі у розмірі, що встановлюється правлінням Фонду, але не  менше розміру прожиткового мінімуму, встановленого законом.»

Дію ст.43 ОСОБА_3 № 2240-Ш на 2008 рік було зупинено ОСОБА_3 України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» N 107 – VI від 28.12.2007 року, але дані положення втратили  чинність як такі, що є неконституційними, на підставі рішення Конституційного Суду N 10-рп/2008 від 22.05.2008 року в 2009 році зміни до даної статті не вносилися.

При видачі довідки про отримання допомоги зазначено, що виплата здійснювалася позивачці згідно ОСОБА_3 України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», що дає підставу відповідачу  нараховувати допомогу у розмірі передбаченому ст.15 зазначеного закону, а не ст.43 ОСОБА_3 України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням  та похованням»

Позивачка вважає, що це є неправомірним, оскільки вона застрахована в системі  загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами , зумовленими народженням  та похованням та справно сплачувала відрахування на даний вид страхування, то призначення та виплата допомоги при народженні та догляду за дитиною  повинні здійснюватись згідно ОСОБА_3 України  «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням  та похованням », але ні в якому разі не на підставі ОСОБА_3 України  «про допомогу сім’ям з дітьми», адже ОСОБА_3 України  «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням  та похованням » є спеціальним законом для зазначеної категорії  осіб, який визначає правові, організаційні  та фінансові основи загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян на випадок тимчасової втрати працездатності, у зв’язку з вагітністю та пологами, народженням дитини та необхідністю догляду за нею.

        Згідно України  «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням  та похованням», позивачці гарантовано  належить отримання матеріального забезпечення та соціальних  послуг у разі тимчасової  непрацездатності, вагітності та пологів, народження дитини, необхідності догляду за малолітньою дитиною.

       Згідно цього ОСОБА_3 позивачка вважає , що має право  на матеріальне забезпечення як застрахована особа. Це право виникає з настанням страхового випадку в період  роботи, а страховий випадок , а саме народження сина.

       В даному випадку при народженні дитини позивачка набула право отримувати матеріальне забезпечення у вигляді допомоги  при народженні дитини, допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. ОСОБА_3 також встановлено розмір зазначених видів допомог.

       Однак відповідач виплачував допомогу по догляду за дитиною  до досягнення нею трирічного віку, керуючись положенням ОСОБА_3 України «про державну допомогу сім’ям з дітьми».

       Хоча в типовому положенні про управління праці та соціального захисту населення районної , районної у м. Києві та м. Севастополі державної адміністрації затвердженому постановою КМУ від 30 травня 2007 року  № 790 також визначені основні завдання управління , одним з яких зазначено  забезпечення у межах своїх повноважень додержання законодавства про працю , зайнятість , трудову міграцію , загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист та соціальне обслуговування населення, у тому числі громадян , які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

      Позивачка являється матір’ю дитини , яка досягла трирічного віку, з якою вона разом проживає та за якою  фактично доглядає, являючись також застрахованою особою у сфері соціального страхування на випадок безробіття,  перебуваючи у відпустці по догляду за дитиною до трьох років, має право  отримувати допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, яка надається застрахованій особі, у розмірі встановленому статтею 43 ОСОБА_3 України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням  та похованням» (в редакції до внесення змін законами N 489-V та N 107 – VI частини яких визнано неконституційними). Загалом розмір недоплаченої  допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею  трирічного віку становить 7437,93 гривні, а тому позивачка просить стягнути з відповідача на її користь вказану суму недоплаченої допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку за період з 09 липня 2007 року по 09 грудня 2008 року , та поновити пропущений строк звернення до суду.

        Представник відповідача    позовні вимоги не визнав та подав до суду заперечення де вказав, що   позивачка ОСОБА_1 має право на допомогу відповідно до ст.15 ОСОБА_3 України  «Про державну  допомогу сім’ям з дітьми», а не відповідно до ОСОБА_3 України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою  працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням », як зазначила позивачка у позовній заяві, так як згідно Наказу Міністерства праці та  соціальної політики України від 06.12.2006 року № 453 функції призначення та виплати  допомоги при  народженні дитини та по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку застрахованим особам передані органам праці та соціального захисту населення. Також у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.01.2007 року № 32 виплата допомоги при народженні дитини та по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку застрахованим особам здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.  

       На підставі ст. 1 ОСОБА_3 України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» порядок призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми встановлюється Кабінетом Міністрів України.

        Відповідно до ст.113 Конституції України, Кабінет Міністрів України є вищим  органом у системі виконавчої влади, рішення якого є обов’язковим для виконання  міністерствами та іншими центральними, місцевими органами виконавчої влади, а згідно з п.3 ст.116 Конституції України , Кабінет Міністрів України забезпечує, зокрема, проведення політики у сфері соціального захисту населення.

       Згідно п.5 ч.1 ст.4 Бюджетного кодексу України до нормативно правових актів, які   регулюють бюджетні відносини в Україні належать нормативно-правові акти Кабінету. Міністрів України, які прийняті на підставі та на виконання Бюджетного кодексу України та інших законів України.

      На підставі ст.4 ОСОБА_3 України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми » покриття витрат на виплату державної допомоги сім’ям з дітьми здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України.

     Підпунктом 7 пункту 23 розділу ІІ Закону України «Про Державний Бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України», внесено зміни до ст. 15 ОСОБА_3 України «про державну допомогу сім’ям з дітьми», відповідно до яких, допомога по догляду за дитиною  до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі, що дорівнює різниці між прожитковим мінімумом, встановленим для  працездатних осіб , та середньомісячним скупним доходом  сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менше 130 гривень.

       Одночасно розділом ІІ Закону про внесення змін до деяких  законодавчих актів  України від 27.12.2007 року № 107-VI, внесено  зміни до пункту 3 розділу VIII «Прикінцеві положення» ОСОБА_3 України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», на підставі яких, допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі, що дорівнює різниці між: з 01 січня 2008 року – 50 відсоткам, 01 січня 2009 року – 75 відсоткам,

01 січня 2010 року – 100 відсоткам, прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб та середньомісячним скупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців. Зазначені зміни набули чинності з 01 січня 2008 року і сьогодні є чинними.

     Виходячи з існуючих фінансових можливостей, держава гарантує виплату зазначеної допомоги  у відсотковому співвідношенні до прожиткового мінімуму з поступовим наближенням до прожиткового мінімуму.

      Оскільки управління праці та соціального захисту населення Петрівської районної державної адміністрації є розпорядником бюджетних коштів, керуючись вимогами чинного законодавства, діє в межах надання йому бюджетних асигнувань, то допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку позивачці виплачується у розмірах визначених  Верховною Радою України у законі про Державний бюджет України на відповідний календарний рік.

       Таким чином управління праці та соціального захисту населення Петрівської районної державної адміністрації, будучи розпорядником бюджетних коштів, при здійсненні своїх повноважень не може виходити за межі бюджетних призначень, визначених державним бюджетом України.

      Кодекс адміністративного судочинства ст.99 встановлює річний строк для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод, інтересів особи, який обчислюється з дня коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав свобод чи інтересів. Позивачкою ОСОБА_4, пропущений термін звернення до суду.

Позивач подала до суду письмову заяву, в якій просить справу розглядати без її участі, позов підтримує повністю.

Представник відповідача в судове засідання не з’явився, письмовою заявою просив справу розглядати без його участі, позов не визнає.  

 Суд, дослідивши документи справи, вважає, що позов підлягає  задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено наступне, що  11 квітня 2008  року  позивачка народила сина  – ОСОБА_2, що підтверджується свідоцтвом про народження ОСОБА_4 1-ОЛ № 059994,  яке видане 17 квітня 2008  , відділом реєстрації актів  цивільного стану Петрівського районного управління юстиції Кіровоградської області.  

Наказом  керівника КП «Жовтнева районна друкарня»   позивачці надана  відпустка по догляду за дитиною до трьох років з 23 червня 2008 року до 11 квітня 2011 року.  

Згідно з довідкою про отримання допомоги від 07.12.2009 року № 1376 позивачка в 2008 році отримала допомогу по догляду за  дитиною до досягнення нею трирічного віку в УПСЗН Петрівської РДА у розмірі 866,67 гривень, також згідно з довідкою про отримання допомоги від 07.12.2009 року № 1377 позивачка в 2009 отримала допомогу по догляду за  дитиною до досягнення нею трирічного віку в УПСЗН Петрівської РДА у розмірі 1560 гривень  .

          Позивачка не погоджується з розрахунком допомоги, за 2008 та 2009 роки здійсненим відповідачем по справі виходячи з наступного: проаналізувавши положення статті 43  ОСОБА_3 України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням  та похованням » (в редакції до внесення змін законами  N 489-V та N 107 – VI частинами  яких визнано неконституційними), вважає, що у цій статті прямо зазначено, що розмір допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку сплачується  у розмірі не меншому прожиткового мінімуму , встановленого законом.

Згідно з положенням ст. 46 Конституції України : «Громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі тимчасової  втрати працездатності та в інших випадках, передбачених законом . Це право гарантується загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням  за рахунок страхових внесків громадян, підприємств, установ і організацій, а також бюджетних та інших джерел соціального забезпечення»

На виконання обов’язку держави по забезпеченню прав людини, в цілях  створення механізму реалізації конституційного права громадян на соціальний захист , яке відповідно до Конституції України гарантується  загальнообов’язковим державним  соціальним страхуванням, Верховною Радою України 14.01.1998 року було  прийнято «Основи законодавства України про загальнообов’язкове державне соціальне страхування » № 16/98-ВР. Основи законодавства України загальнообов’язкове державне соціальне страхування відповідно до Конституції України  визначають принципи  та загальні правові, фінансові та організаційні засади загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян в Україні. Законодавство України про загальнообов’язкове державне соціальне страхування складається з цих Основ та  прийнятих відповідно до них законів, інших нормативно-правових актів, що  регулюють відносини у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Відповідно до цих Основ  був прийнятий Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням  та похованням » від  18.01.2001 року № 2240-Ш (в редакції до внесення змін законами N 489-V та N 107 – VI частини яких визнано неконституційними) закон який визначає, що: «Право на допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку має застрахована особа (один із батьків дитини, усиновитель, баба, дід, інший родич або опікун) яка фактично здійснює догляд  за дитиною. Допомога  по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається застрахованим  особам у формі матеріального забезпечення у період відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку і частково компенсує втрату заробітної плати у період цієї відпустки.»

Згідно з положенням ст. 43 ОСОБА_3 № 2240-Ш (в редакції до внесення змін законами N 489-V та N 107 – VI частини яких визнано неконституційними ): «Допомога по догляду за дитиною до  досягнення нею трирічного віку надається застрахованій особі у розмірі, що встановлюється правлінням Фонду, але не  менше розміру прожиткового мінімуму, встановленого законом.»

Дію ст.43 ОСОБА_3 № 2240-Ш на 2008 рік було зупинено ОСОБА_3 України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» N 107 – VI від 28.12.2007 року, але дані положення втратили  чинність як такі, що є неконституційними, на підставі рішення Конституційного Суду N 10-рп/2008 від 22.05.2008 року в 2009 році зміни до даної статті не вносилися.

При видачі довідки про отримання допомоги зазначено, що виплата здійснювалася позивачці згідно ОСОБА_3 України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», що дає підставу відповідачу  нараховувати допомогу у розмірі передбаченому ст.15 зазначеного закону, а не ст.43 ОСОБА_3 України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням  та похованням».

Позивачка вважає, що це є неправомірним, оскільки вона застрахована в системі  загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами , зумовленими народженням  та похованням та справно сплачувала відрахування на даний вид страхування, то призначення та виплата допомоги при народженні та догляду за дитиною  повинні здійснюватись згідно ОСОБА_3 України  «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням  та похованням », але ні в якому разі не на підставі ОСОБА_3 України  «про допомогу сім’ям з дітьми», адже ОСОБА_3 України  «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням  та похованням » є спеціальним законом для зазначеної категорії  осіб, який визначає правові, організаційні  та фінансові основи загальнообов’язкового державного соціального страхування громадян на випадок тимчасової втрати працездатності, у зв’язку з вагітністю та пологами, народженням дитини та необхідністю догляду за нею.

        Згідно України  «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням  та похованням», позивачці гарантовано  належить отримання матеріального забезпечення та соціальних  послуг у разі тимчасової  непрацездатності, вагітності та пологів, народження дитини, необхідності догляду за малолітньою дитиною.

       Згідно цього ОСОБА_3 позивачка вважає , що має право  на матеріальне забезпечення як застрахована особа. Це право виникає з настанням страхового випадку в період  роботи, а страховий випадок , а саме народження сина.

       В даному випадку при народженні дитини позивачка набула право отримувати матеріальне забезпечення у вигляді допомоги  при народженні дитини, допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. ОСОБА_3 також встановлено розмір зазначених видів допомог.

       Однак відповідач виплачував допомогу по догляду за дитиною  до досягнення нею трирічного віку, керуючись положенням ОСОБА_3 України «про державну допомогу сім’ям з дітьми».

       Хоча в типовому положенні про управління праці та соціального захисту населення районної , районної у м. Києві та м. Севастополі державної адміністрації затвердженому постановою КМУ від 30 травня 2007 року  № 790 також визначені основні завдання управління , одним з яких зазначено  забезпечення у межах своїх повноважень додержання законодавства про працю , зайнятість , трудову міграцію , загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист та соціальне обслуговування населення, у тому числі громадян , які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

      Позивачка являється матір’ю дитини , яка досягла трирічного віку, з якою вона разом проживає та за якою  фактично доглядає, являючись також застрахованою особою у сфері соціального страхування на випадок безробіття,  перебуваючи у відпустці по догляду за дитиною до трьох років, має право  отримувати допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, яка надається застрахованій особі, у розмірі встановленому статтею 43 ОСОБА_3 України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням  та похованням» (в редакції до внесення змін законами N 489-V та N 107 – VI частини яких визнано неконституційними).  

      Враховуючи те, що суд не вправі виконувати функції суб’єкта владних повноважень, покладені на нього законом , та питання щодо здійснення перерахування допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку відносяться до  компетенції органів управління праці та соціального захисту населення Петровської райдержадміністрації Кіровоградської області, суд визнав необхідним  зобов’язати управління праці та соціального захисту населення Петровської райдержадміністрації Кіровоградської області здійснити перерахування допомоги по догляду за дитиною до  досягнення нею трирічного віку.

      Враховуючи викладене позов підлягає частковому задоволенню.

   Крім цього позивачкою пропущений термін передбачений ст..99 КАС України, звернення до  адміністративного суду, але позивачка пропустила цей строк так як не мала доступу до видань Конституційного Суду України і дізналась про своє право лише у 2009 році, тому їй необхідно поновити  строк звернення до суду, визнавши причину пропуску поважною.

    Керуючись   , ст. ст. 17, 18, 87-90, 158-163, 167 КАС, суд, -  

                                                                ПОСТАНОВИВ:  

    Позов задовольнити частково.

            Зобов’язати управління праці та соціального захисту населення Петровської райдержадміністрації Кіровоградської області, здійснити нарахування та проводити виплату допомоги   ОСОБА_1   по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку , починаючи   з 11.06.2008 року по 31.12.2009 року, з 01.11.2009 року по 11.04.2011 року   відповідно до ст.43 Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням  та похованням ».

            Стягнути з управління праці та соціального захисту населення  Петрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області 3 (три) гривні 40 копійок судових витрат на користь   ОСОБА_1.  

Постанова може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Петрівський районний суд шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження постанови суду протягом десяти днів з дня її проголошення та подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.  

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження не було подано.  

  Суддя (підпис)

З оригіналом вірно

Суддя Петрівського райсуду                                                                        О.М. Жушман  

 

Последние комментарии

Опрос

Как долго вы судитесь?: