Хранилище информации по судебной практике в области восстановления конституционных прав мам на социальную помощь при рождении ребенка и по уходу за ребенком до достижения ним 3-х лет.

Внимание!!! Для НОВИЧКОВ специальная тема на форуме

Типичные заперечення УТСЗН и ответы на них

Пояснення на заперечення

Пояснення на заперечення

Управління праці та соціального захисту населення Жовтневого району Маріупольської міської ради

 

 

 

УПТСЗН стверджує що РКСУ №6-рп/2007 втратило чинність 31.12.2007 року, а РКСУ №10-рп/2008 не стосується допомоги

Проаналізувавши ретельно текст РКСУ №6-рп/2007 можна зробити висновок що КС виходить з засад взагалі ЗУ "Про держбюджет" та його невідповідності конституції України. В резолютивній частині п. 4. цитую "4. Звернути увагу Верховної Ради України, Президента України, Кабінету міністрів України на необхідність додержання положень ст.. 1,3,6,8,19,22,95,96 Конституції України, ст.. 4,27, частини другої ст. 38 Бюджетного кодексу України при підготовці, прийнятті та введенні в дію закону про Державний бюджет України".

Лёлька аватар

Пояснення на Заперечення

 ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПЕРЕЧЕННЯ

15.05.2009 р. на попередньому слуханні Відповідачем по справі “Про визнання дій неправомірними та стягнення заборгованості по виплаті державної грошової допомоги ” було надано Заперечення проти позову (від 14.05.2009 р. № б/н).

Пояснение относительно применения Закона №2240 к застрахованным

Пояснення щодо застосування до спірних взаємовідносин норм Закону України № 2240-ІІІ від 18.01.2001р. «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням»

УТСЗН: почему с иском обратились к нам, а не к работодателю матери ребёнка или ФСС

С иском Вы обратились к ним по той причине, что "Государство является гарантом предоставления материального обеспечения по закону 2240", и государство реализует свои гарантийные обязательства через государственные органы и органы местного самоуправления, наделив их определенными полномочиями.

УТСЗН: не є належним відповідачем, посилається на Міністерство праці як головного розпорядника коштів




УТСЗН: "Статьей 43 Закона №2240 не определен вид прож. минимума, поэтому нет оснований для расчета пособия согласно этой статье"

Ответ:Для себя определитесь, Вы будете брать для трудоспособных или ОБЩИЙ. А дальшн такие аргументы (соответственно):

1. ПО ОБЩЕМУ МИНИМУМУ:

УТСЗН: "Помощь по РОЖДЕНИЮ назначалась в 2007 году согласно ч.2.ст.56 Госбюджета, которая НЕ БЫЛА признана НЕКОНСТИТУЦИ

Посилання відповідача на виконання ним ч.2 ст.56 Закону України «Про державний бюджет України на 2007 рік» як на підставу правомірності оспорюваних дій щодо нарахування допомоги по НАРОДЖЕННЮ дитини є нікчемним, незважаючи на те, що Конституційний Суд України рішенням № 6-рп/2007 від 09.07.2007р.

УТСЗН: "Решение КСУ не имеет обратной силы действия, поэтому за период до РКСУ нет оснований для возмещения недоплаты"

Из теории государства и права:

Существуют четыре способа придания любому закону обратной силы:

1- Указание законодателя.

2- « Молчаливое» придание закону обратной силы. Иногда мы не находим ни
каких прямых указаний о действии его во времени, но по своему
существу, по своему содержанию закон имеет обратную силу. Путем

"... УПТСЗН не має права встановлювати розмір допомог, а лише виплачує їх"

Задаете вопрос Ответчику: "Скажите, пожалуйста, кто ведет персонифицированный учет матерей с детьми до 3-х лет

Последние комментарии

Опрос

Как долго вы судитесь?:

RSS-материал